Resultats de la cerca frase exacta: 131

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. quota de presència
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Percentatge d'aparició d'una marca en un espai o un canal determinats en relació amb el percentatge d'aparició de la resta de marques de la mateixa categoria o del mateix sector durant el mateix període de temps, que indica el seu grau de visibilitat en aquell espai. [...]
2. assegurança combinada
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Assegurança que cobreix, en un sol contracte i respecte al mateix interès, riscos que pertanyen a diversos rams. [...]
3. ordre d'estop
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Ordre que es pot executar a partir del moment en què s'assoleix un preu determinat preestablert, ja sigui a aquell mateix preu o bé a un preu més favorable. [...]
4. consorci
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Acord d'actuació coordinada o d'unió temporal entre diverses empreses, generalment del mateix ram, amb l'objecte d'obtenir avantatges en els preus o de controlar o enfortir un mercat determinat. [...]
5. discriminació de preus
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia comercial consistent a establir un preu diferent per a un mateix producte o servei segons el comprador, sense que la diferència de preu respongui a una diferència en els costos de producció o distribució. [...]
6. drugstore [en]
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Establiment comercial constituït per un conjunt de botigues independents agrupades en un mateix edifici, obertes permanentment dia i nit, l'oferta de les quals se centra fonamentalment en productes farmacèutics, cosmètics, perfumeria, regals, tabac i premsa. [...]
7. ports pagats fins a
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
8. associació de marques
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Activitat de màrqueting consistent en la utilització en un mateix producte o servei de dues marques o més, generalment d'empreses diferents, o d'una marca comuna creada per diverses empreses, amb l'objectiu de reforçar la imatge de les marques implicades i augmentar la percepció de qualitat del [...]
9. test A/B
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Test consistent a publicar simultàniament dues versions d'un mateix element digital, sovint un lloc web o una aplicació, a fi de comprovar quina de les dues funciona més bé a partir de les dades de comportament dels usuaris que hi accedeixen, que són redistribuïts de manera aleatòria i proporcional [...]
10. ports i assegurança pagats fins a
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Incoterm que obliga el venedor a lliurar la mercaderia al transportista contractat pel mateix venedor, a pagar els costos del transport des del punt de lliurament fins al lloc de destinació convingut, a efectuar els tràmits duaners per a l'exportació i a obtenir una assegurança contra el risc de [...]
Pàgines  1 / 14 
Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>